Popular Posts

Saturday, March 5, 2011

Banyak Perkara berlaku..

Dalam seminggu nie,banyak menda berlaku,tiba2 aku da jadi Fasilitator UPSI,ahli Pustaka Tuanku Bainun,dan yg latest,esok aku g tournament taekwondo open di uitm penang.Tak tahulah dpt menang ke tak.Kalo aku kalah pon,dpt benefit gak,ini dapat menjatuhkan nama aku,dan aku dapat la hidup relaks sket,sbab da takder "nama"..kalo menang pom bagus gak,rase hepi..haha.okeyp jerk..pasal aku mmg da pikir utk berenti martial arts secara persatuan dan pertandingan lah.just trainin utk diri sendiri jerk..skang umur aku 21,aku ada 3 tahun agi utk improve kerna bruce lee tip-top usia 24.adakah aku mampu?siap yg tahu?ahhaha...esok plak/atau lebih tepat,pagi nie,aku pegi Diskusi Ilmiah kat auditorium utama,8am sampai 1pm,then,relaks jap balik prepare nk gi tournament.and ari nie,hmm...maybe aku nk wat blog nie jadi diari aku kowt..

No comments:

Post a Comment