Popular Posts

Tuesday, August 24, 2010

Antara Ahli Beladiri Yang Pernah Saya Berjabat Tangan

Inilah antara ahli beladiri yang saya pernah berjabat tangan.Oleh sebab saya cubalah watak sampingan dalam dunia beladiri,maka,individu yang sebutkan,kemungkinan besar sudah tidak mengingati saya lagi.

0.Sir Vijindran dan Sir Sanjaykumar(WTF Negeri Selangor,2003-2005)
-grading dari putih hingga hijau

1.Ariffin Mohd Zain(Presiden ITF Taekwondo Negeri Kelantan,2006-sekarang)
-grading dari hijau hingga 2nd Dan
2.Tok Ayah Sor(Waris Mutlak PSSGM Negeri Kelantan)
3.Che Suhaili Che Soh
4.Shaiful Hakim
5.Ku Rashid
6.Tuan Sanusi
7.Cikgu Ariffin PSSGM Pahang(di rumahnya dan di kompleks belia pahang tahun 2008)
8.Master Mufti Ansari(semasa seminar gayong di UIA,tahun 2010)

Itulah yang saya ingat setakat ini..huhu..berlaku secara kebetulan kot...

No comments:

Post a Comment